Feeling down

Det är konstigt egentligen. Jag vill alltid blogga när jag är deppig eller nere. Så är även fallet nu. Varför jag är deppig nu är svårt att förklara. Men jag ska göra så gott jag kan.
Några av mina så kallade vänner struntar fullständigt i mig, och de är väl egentligen inte riktigt några riktiga vänner. Sen finns det en del som nyss blivit kära, och nästan helt sagt upp kontakten för det. Visst jag förstår att när man är nykär vill man bara umgås med den personen man träffat. Men vill man ha kvar sina kompisar ska man inte heller ignorera dem. Det handlar om att ge och ta. Just nu känns det som jag bara ger och ger och ger och ger. Medan de bara tar och tar och tar och tar. Man vill ju gärna att det ska vara både ett givande och ett tagande. Det snurrar runt i huvudet och jag är inte "living the dream" som alla andra runt omkring mig för tillfället verkar göra. Jag är grymt nere och det är ingen som ser det, ingen som verkar bry sig.

Eftersom det inte heller är någon som läser denna bloggen, för att jag gör så få inlägg, kommer det inte va nån som bryr sig här heller, men jag har i alla fall fått ur mig lite tankar.
Ha det bra,
och tills vi hörs igen,
Auf Wiedersehen
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0