Prioriteringar

Det går lång tid mellan gångerna, alltså gångerna jag skriver här på bloggen. Sant! Men på senare tid har jag, precis som säkert många andra haft extremt mycket att göra. Skola, jobb, läxor, vardag, helg, kompisar, arbetskollegor m.m. Jag kan hålla på i all oändlighet med att säga orsaker till varför tiden inte finns där. Men den största orsaken är nog ändå Prioriteringar. Man måste prioritera för att livet ska funka. För att man ska hinna med allt, för att man ska orka med allt. Mycket får man prioritera bort, saker man gärna hade gjort men som man inte har tid till. Några stora prioriteringar för mig just nu är;
Körkortet - Jag ska klara det, och få det i närheten av min födelsedag!!!
Tyska Kursen - Ska jag fixa tills april. 3 av 4 kapitel kvar!
Projektarbetet - Det är också något som måste grejas!
Måste jobba mycket med detta!
Sen ska alla "vanliga" läxor också hinnas med. Inte lite heller. Jag säger bara en sak PRIORITERINGAR!
Vad prioriterar du? Skolan? Jobb? Kompisar? Din framtid? Nutiden?
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0