Stressigt liv

Jag lever ett stressigt liv nu. Det är det säkert fler som gör. Med slutprov, läxor, inlämningsuppgifter, studenter, skolavslutningar och krav från omgivningen. Krav på att prestera, och göra det bästa man kan! Kraven höjs ju närmare skolans slut man kommer. Tycker jag i alla fall. Mängden arbete likaså. Sedan får man ett förtjänat sommarlov. När det väl kommer går luften ur en och allt släpper, stressen och kraven. Man får en lugnare miljö och känsla inombords. En känsla som man inte annat kan än älska! Jag älskar den i alla fall, och jag längtar efter den. Snart kommer den. Om en vecka eller så.

Med hopp om en snart lugnare tid - sommaren!

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0