Sommarlovet är här nu

Så kom det äntligen då, sommarlovet! Mer än efterlängtat. Mer än saknat. Mer än allt. Sommarlovet är våran enda chans att få pusta ut och samla nya krafter!
Jag vill att sommarlovet 2010 ska bli det bästa någonsin. Jag vill bada mycket, jag vill tjäna mycket pengar. Jag vill göra saker som jag tycker är roligt, mer än roligt - Underbart! Jag vill möta kärleken, jag vill ha roligt, roligt, roligt!
Just nu tänker jag positiva men mycket trötta tankar. För jag är så oerhört trött efter en ansträngande dag. 
Egentligen borde jag fixa rummet, packa upp sakerna och plocka in i garderoben. Men just nu orkar jag inte.

Softar framför datorn en stund till. Sen piggelin upp och hoppa! 

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0