Mycket intriger - Mycket konflikter - Mycket av allt

Det är lustigt vad mycket intriger det blir mellan vännerna de allra sista dagarna på terminen. Konflikterna avlöser varandra. Alla är som små tickande bomber som bara väntar på att få utlösas. Så känns det i alla fall här. För mig och säker alla andra personer i min omgivning. Men det kanske är så det är här. Tydligen. Alla vill ha sommarlov. Unga som gamla.
Ingen tar hänsyn till någon annans känslor. Alla är så himla egoistiska och tänker enbart på sig själva. Det är nog därför jag fortfarande är uppe nu. Inte för att jag är egoistisk och bara tänker på mig själv utan för att andra aldrig tänker på mig. Det kan bli rätt tjatigt i längden. Aldrig synas.
Men jaja snart är det sommarlov. Då försvinner jag ändå ifrån den här hålan, och tur är väl det egentligen. Midsommar nästa!

Men även jag börjar bli lite trött så jag funderar faktiskt starkt på att gå och lägga mig. Finns ingen anledning till att sitta uppe som en liten nattuggla längre. 
God natt
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0