Bloglovin

Följ min blogg med bloglovin
Följ min blogg med bloglovin! Varför? Kanske du undrar nu. Jo det ska jag tala om för dig. Annars så kommer du att missa något som du aldrig hade velat missa! Det kanske låter rörigt. Men tänk vad roligt att få läsa ännu en blogg, en blogg som säger sanningen! Just det, tänk efter nuu....Stopp! Nu hoppas jag att du har tänkt färdigt och att du tog tillfället i akt att göra något crazy. Vadå? Undrar kanske du. Jo det ska jag tala om för dig, nämligen följa min blogg "www.theverytruth.blogg.se" med bloglovin, och det gör du med hjälp av länken ovan! Har du läst denna smörjan kan du lika väl dröja dig kvar i 2 sek till o trycka på länken! ;) 

Ha en bra dag
/A

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej! Jag är helt lost när det gäller design så det var en annan tjej som fixade det till mig. Men om man går in på designadinblogg.se så finns där en massa tips.



Ps. Var gärna med i tävlingarna i min blogg. Ds.

2010-06-08 @ 14:16:35
URL: http://gratistokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0